بهاری

ساخت وبلاگ

مدتی است که اپلیکیشن های مختلفی در زمینه انجام امور بانکی و پرداختی طراحی شده اند که به کاربران امکان می دهند بدون نیاز به مراجعه حضوری پول کارت به کارت کرده یا برای خرید شارژ و پرداخت قبوض اقدام کنند. نرم افزار سکه یکی از برنامه هایی است که در این زمینه طراحی شده و به کاربران امکان می دهد با مراجعه به فروشگاههای طرف قرار داد مبلغ قابل پرداخت را از طریق این برنامه واریز کنند.شما همچنین می توانید با استفاده از قابلیت پرداخت NFC شماره کارت و رمز دوم خود را در برنامه سکه ثبت کنید تا بتوانید بدون نیاز به همراه داشتن کارت هزینه خریدتان را با نزدیک کردن گوشی به پایانه های فروشگاهی به پرداخت ملت پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع تلفنی مشکلات کامپیوتر مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1108/اپلیکیشن-سکه-چیست؟.html

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:19

واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در دنیا است که بیش از 10 درصد جمعیت جهان به طور فعال هر ماه مشغول استفاده و ارسال و دریافت پیام از طریق واتساپ هستند ، این برنامه نیز مانند سایر اپلیکیشن ها نیاز به نصب ، آپدیت و ... دارد ، امروز میخواهیم در مورد مشکلاتی که هنگام نصب واتساپ ممکن است برای کاربران پیش بیاید صحبت کنیم.

کاربران گاهی اوقات ، بعد از ریست فکتوری و هنگام نصب دوباره آن دچار مشکل می شوند ، بعضی از مواقع موفق به دریافت کد فعال سازی نمی شوند ، در مواردی اختلال در واتس اپ را گزارش کرده اند که واتساپ اصلا وصل نمی شود ، برخی کاربران نیز کدهای خطای نصب واتساپ را دریافت کرده اند و در نهایت هم یک سری مشکلات عمومی نصب نشدن واتساپ روی دستگاه های اندروید مانند ناکافی بودن فضای ذخیره سازی ، فایل های ناقص ، نصب نبودن کارت SD و ... رخ می دهد.

شما کاربران عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب واتساپ می توانید به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1107/دلیل-نصب-نشدن-واتس-اپ.html

 

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:40

خوب است بدانید که شما می توانید علاوه بر استفاده از خدمات بیمه گر های پایه ، تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان نیز قرار بگیرید. با این کار شما باید با پرداخت حق بیمه سالیانه یکی از طرح های مناسب را خریداری کنید. پس از آن می توانید با مراجعه به مراکز طرف قرار داد بخش عمده ی هزینه‌های درمان را به بیمه تکمیلی بسپارید. بیمه تکمیلی به دو صورت انفرادی و سازمانی انجام می شود. در بیمه تکمیلی انفرادی شما طرح مورد نظرتان را برای یک نفر یا یک خانواده خریداری می کنید اما در بیمه تکمیلی گروهی ، کارفرما پرسنل خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی گروهی قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با شرکت های ارائه دهنده آن به وبسایت رفع مشکل تلفنی کامپیوتر مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1104/معرفی-بیمه-های-تکمیلی-درمان.html

 

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:17

بدون شک مجموعه آفیس یکی از بهترین و پر کاربردترین اپلیکیشن های آفیس است که هر سه سال یکبار ورژن جدیدی از آن ارائه می شود ، تا کنون آفیس های 2007 ، 2010 ، 2013 و 2016 ارائه شده است و حال کاربران مشتاق منتظر ارائه آفیس 2019 هستند ، تا آن را جایگزین آفیس قبلی شان کنند و از امکانات آفیس 2019 بهره مند شوند.

مجموعه آفیس ، دارای نرم افزارهای متنوعی است که معروفترین آنها ، مانند ورد که در آن می توان اسناد مورد نظر را ایجاد کرد و در واقع عملیات تایپ کردن ، رسم جداول و ... را انجام داد ، نرم افزار اکسل یا صفحه گسترده که با کمک آن می توان انواع فرمول ها را روی طیف گسترده ای از اطلاعات ، رسم نمودار و .. را انجام داد ، نرم افزار پاورپوینت که می توان برای ارائه مطالب و کنفرانس ها استفاده کرد و ... است . مایکروسافت تعداد زیادی از ویژگی های مورد نیاز را در این نسخه جدید از مجموعه قرار داده است. در آفیس 2019، ابزار جدید تکی، انواع داده ها، توابع، ابزار ترجمه و ویرایش، گرافیک حرکت و ... اضافه شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آفیس 2019 ، به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1106/معرفی-آفیس-2019-و-امکانات-آن.html

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:04

همانطور که می دانید طرح رجیستری تمامی خریداران گوشی های هوشمند را موظف کرده تا از طریق سامانه همتا مالکیت موبایل خریداری شده را به سیمکارت خود انتقال دهند. این کار از قاچاق این گوشی ها جلوگیری کرده و رهگیری آن را آسانتر می کند. برای استفاده از برخی امکانات سامانه همتا مانند انتقال مالکیت گوشی شما باید ابتدا برای ثبت نام در این وبسایت اقدام کنید. وارد سایت همتا شوید و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. سپس شماره موبایلتان را وارد کنید و کد تایید ارسال شده را در کادر مربوطه تایپ کنید. در صفحه بعد اطلاعاتی فردی خود را وارد کنید و تایید اطلاعات را بزنید. در ادامه رمز عبور مورد نظرتان را وارد کنید و فیلد های ایمیل و شماره پشتیبان را پر کنید. در نهایت با زدن کلید ثبت ، ثبت نام تکمیل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/414/سامانه-همتا-و-هر-آنچه-درباره-آن-باید-بدانید.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 163 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:46

حتما برای شما هم پیش آمده که یک بسته اینترنتی خریداری کنید اما بدون آنکه از اینترنت استفاده کنید ببینید که حجم آن تمام شده. یا اینکه بدون استفاده از گوشی مشاهده کنید که شارژ باتری شما خالی شده. اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید احتمالا این مشکل به دلیل فعال بودن دانلود خودکار اندروید و اپلیکیشن های شما اتفاق افتاده است. برای جلوگیری از دانلود خودکار گوشی وارد Settings شده و Software Update را انتخاب کنید. در این صفحه شما باید گزینه Download updates automatically را غیرفعال کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه جلوگیری از آپدیت خودکار برنامه ها در اندروید به وبسایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/224/راهنمای-جلوگیری-از-آپدیت-خودکار-برنامه-ها-در-اندروید.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 150 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:46

ممکن است پیش بیاید که هنگام کار با کامپیوتر یا لپ تاپ با خودمان فکر کنیم که کاش می شد ، تنظیمات صدا ، نور ، کیبورد ، موس و ... را ساده تر انجام داد ، همیشه میانبر های ویندوز راه خیلی سریع تر و راحت تری برای رسیدن به هدف است.

امروز در این پست قصد داریم در خصوص ویژگی Ease Of Access در ویندوز 10 صحبت کنیم. عبارت و ویژگی ای که ممکن است شما نام آن را شنیده باشید یا کاملا نا آشنا باشد. با کمک این تنظیمات شما می توانید برای تعمیر و حل مشکلات ویندوز و بهینه سازی عملکرد سیستم می توانید از قابلیت Ease Of Access در ویندوز 10 استفاده کنید. با کمک آن می توانید هر آنچه نیاز دارید را در دسترس تان قرار داده و تنظیمات را جوری انجام دهید که کامپیوتر شما به نحو دلخواه شما و مفید کار کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی انجام تنظیمات Ease Of Access در ویندوز 10 ، به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1103/تنظیمات-Ease-Of-Access-در-ویندوز-10.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 195 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:26

امروزه خوشبختانه با توجه به گسترش و پیشرفت های اخیر ، راه های زیادی برای فراگیری زبان ها علی الخصوص زبان انگلیسی وجود دارد ، مانند CD/DVD های آموزشی ، شرکت در کلاس های زبان عمومی و خصوصی  ، نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی ، سایت های آموزش دهنده زبان و ...

امروز در این پست ، می خواهیم در خصوص نرم افزار آموزش زبان انگلیسی صحبت کنیم ، اپلیکیشن پاپیتا ، یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی شده در زمینه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است . ما در این مقاله نحوه نصب اپلیکیشن پاپیتا و استفاده از آن را به طور کامل آموزش خواهیم داد ، با ما همراه باشید تا با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی به کودکانتان زبان انگلیسی را آموزش دهید و آنها را با دنیای یکی دیگر از زبان های زنده دنیا آشنا کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن پاپیتا ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1105/راهنمای-دانلود-و-نصب-اپلیکیشن-پاپیتا.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 143 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:24

خیلی از مواقع هنگام تایپ و تهیه یک فایل تحقیقاتی برای دانشگاه و مدرسه ، نیاز داریم تا با استفاده از یک جدول مناسب داده ها را به صورت مرتب و منظم دسته بندی کنیم. جدول اساسا ابزاری است که به کمک آن می توان مطالبی که نیاز به شرح و توضیح اضافی ندارند را به صورت گویا و خلاصه بیان کرد ، گاهی اوقات اضافه کردن مطالب و به اصلاح پرگویی راجبه مطلبی ، ما را از اصل موضوع دور می کند و آن اثر بخشی و تاثیر مورد نظر ما را نیز برآورده نمی کند.

 

پیش از این افراد برای کشیدن جدول در ورد ، مستقیما این کار را نمی کردند و اطلاعاتی در خصوص تنظیمات کشیدن جدول در word نداشتند و از این رو جدول را در اکسل می کشیدند و به ورد وارد می کردند. اما امروزه کشیدن جدول در ورد به راحتی امکان پذیر است و با استفاده از ابزارهای گرافیکی جدیدی که به آن اضافه شده است می توانید جداولی زیبا و کاربردی بکشید و مطالب را منتقل نمایید. شاید برای شما جالب باشد بدانید که کشیدن جدول در ورد امروزه به شش طریق امکان پذیر است که در ادامه در این خصوص بیشتر صحبت خواهیم کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کشیدن جدول در ورد به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1094/آموزش-کامل-کشیدن-جدول-و-تنظیمات-آن-در-ورد.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:19

بانک مرکزی طی بخشنامه ای اعلام کرده که رمز دوم فعلی کارت های بانکی تنها تا پایان اردیبهشت ماه قابل استفاده می باشند و پس از آن تمامی تراکنش های کارتی فقط از طریق رمز یکبار مصرف انجام می گیرند. خوب است بدانید که این کار امنیت انتقال وجه و استفاده از درگاههای اینترنتی را تا حد زیادی بالا برده و به افراد سودجو اجازه نمی دهد  از اطلاعات حساب دیگران سو استفاده کنند. چون رمز دوم یکبار مصرف به صورت اختصاصی برای هر تراکنش تولید می شود، پس از 60 ثانیه باطل شده و لازم نیست مانند رمز های ایستا آن را از دیگران مخفی کنید. نحوه دریافت این رمز در بانک های مختلف با هم تفاوت دارد برای مثال بانک ملی نرم افزار 60 را برای این کار در اختیار کاربرانش قرار داده. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت رایانه کمک هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1102/انجام-تراکنش-های-کارتی-با-رمز-دوم-یکبار-مصرف.html

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:22

همانطور که احتمالا می دانید در بازار گوشی های موبایل رقابت میان سیستم عامل های اندروید و آیفون همیشه وجود داشته و طرفداران هر یک از این گروه ها همیشه بر سر ویژگی های گوشی مورد علاقه شان با هم بحث می کنند. در همین راستا خوب است بدانید که یکی از مزایای استفاده از گوشی های اندروید این است که شما می توانید مطابق با نیازتان گوشی دلخواه  خود را تهیه کنید. باید ببینید که مقاومت در برابر ضربه برایتان اولویت دارد یا مثلا دوربین قوی. علاوه بر آن گوشی های اندرویدی از نظر قیمتی مقرون به صرفه می باشند و شارژر های استاندارد آنها برای تمامی گوشی های اندرویدی و حتی سایر وسایل شارژی نیز قابل استفاده می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و یافتن پاسخ این سوال که چرا باید از گوشی های اندروید استفاده کنیم ، پیشنهاد می کنیم به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1101/چرا-باید-از-گوشی-های-اندروید-استفاده-کنیم-؟.html

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:22

شاید تا به حال اصطلاح پروموشن در اینستاگرام را شنیده باشید. این قابلیت به شما امکان می دهد تا در بیزینس پروفایل اینستاگرام خود بتوانید پست های تبلیغاتی انتشار داده و مخاطبانتان را انتخاب کنید. با این کار می توانید کسب و کار خود را به دیگرام معرفی کنید و فالوور های خود را افزایش دهید. برای استفاده از این قابلیت باید پست مورد نظرتان را باز کنید و دکمه promote در اینستا را انتخاب نمایید. در ادامه باید هدف خود را برای استفاده از این ویژگی مشخص کنید و در ادامه هم می توانید با استفاده از فیلتر های مختلف مخاطبانی که پستتان را می بینند مشخص کنید. در نهایت بودجه و تعداد روز های مورد نظرتان را انتخاب کنید Create Promotion را بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/370/پروموت-اینستاگرام.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:28

اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید خوب است بدانید که شما می توانید از طریق تنظیمات سیستم خود وارد بخش های مربوط به کیبورد شده و گزینه هایی را که در اختیارتان قرار داده شده را مطابق با شرایط تغییر دهید. برای مثال می توانید وارد settings شده و Ease of Access را انتخاب کنید. در ادامه گزینه Keyboard  را انتخاب کنید تا صفحه تنظیمات کیبورد برایتان نمایش داده شود. در این بخش می توانید کیبورد مجازی را فعال یا غیر فعال کرده و یا مشخص کنید که هنگام فشردن کلید هایی مانند Caps Lock یا Num Lock صدای ضعیفی شنیده شود. شما همچنین می توانید کاری کنید که کیبورد شما تماس های آرام و سریع را نادیده بگیرد تا در زمان تایپ برایتان مشکل ایجاد نشود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر تنظیمات کیبورد کامپیوتر در ویندوز به وبسایت هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1098/آموزش-تصویری-تنظیمات-کیبورد-در-ویندوز-10.html

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:28

یکی از بهترین روش های افزایش امنیت نصب دوربین مداربسته می باشد. شما می توانید با نصب اینگونه دوربین ها در خانه یا محل کارتان ورود و خروج را همواره کنترل کرده و ساختمان را زیر نظر بگیرید. برای این کار شما باید ابتدا محل قرار گیری دوربین ها و تعداد آنها را مشخص کنید. سپس محلی را برای عبور دادن سیم ها و پنهان کردنشان در نظر بگیرید. سپس متراژ کابل مورد نیازتان را اندازه بگیرید و بعد مطابق با بودجه و نیازتان مدل دوربین ها را انتخاب کنید. شما می توانید از دوربین های آنالوگ استفاده کنید که ارزان تر هستن اما اگر هزینه برایتان اهمیت ندارید می توانید از دوربین ها تحت شبکه استفاده کنید این دوربین ها از قابلیت دریافت آی پی برخوردار بوده و نیازی به کابل جداگانه برای تامین برق ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اشنایی با نحوه نصب انواع دوربین مدار بسته به وبسایت رفع مشکلات اینترنت هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1083/همه-چیز-در-مورد-دوربین-های-مدار-بسته.html

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:28

از آنجایی که برای نشان دادن اهمیت ، متفاوت کردن متن با سایر متون یا کلمه ای با سایر کلمات جمله ، اثر بخشی و اهمیت موضوعی در متن تایپ شده در ورد از ابزارهایی چون Bold ، Italic ، خط کشی روی متن و ... استفاده می کنیم ، شاید برای شما جالب باشد بدانید که همه این کارها را در پیام رسان واتساپ هم می توان انجام داد ، از این رو با استفاده از یک ترفند ساده، می توانید عملیات بلد کردن پیام واتساپ را به راحتی انجام داده  و به طور موثر ارتباط برقرار کنید. در این پست می خواهیم نحوه بلد کردن پیام واتساپ را بررسی کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص bold کردن متن در واتساپ به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1100/چگونه-در-واتساپ-متن-پیام-ها-را-تغییر-دهیم؟.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:27

اگر جز افرادی هستید که به تازگی به گروه کاربران واتساپ ملحق شده اید ، شاید چگونگی برقراری تماس تصویری واتساپ هم برای شما جای سوال داشته باشد ، از این رو ابتدا به طور خلاصه مروری خواهیم داشت در خصوص اینکه چگونه تماس ویدیویی برقرار کنید و سپس به بیان نحوه ذخیره کردن تماس ویدیویی واتساپ خواهیم پرداخت :

1. آخرین نسخه برنامه را روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت تان نصب کنید.

2. وارد حساب کاربری تان شده و سپس از منوی مخاطبین یا چت های انجام شده مخاطبی که قصد برقراری تماس با ایشان را دارید انتخاب کنید.

3. حال روی آیکون ویدیو که درگوشه سمت راست و بالا درج شده است اشاره کنید و منتظر بمانید تا تماس برقرار شده و مخاطب مورد نظرتان تماس را پاسخ دهد.

از آنجایی که واتساپ نرم افزاری است که روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل نصب و استفاده است. لذا می خواهیم در این پست ذخیره کردن تماس ویدیویی واتساپ را برای هر دو سیستم عامل توضیح دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ذخیره کردن تماس ویدیویی واتساپ به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1099/چگونه-تماس-های-ویدیویی-واتساپ-را-ذخیره-کنیم؟.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:26

اگر از اینستاگرام استفاده کرده باشید احتمالا می دانید که نسخه رسمی این برنامه امکاناتی نظیر دانلود کردن تصاویر ، کپی کردن کامنت و بیو اینستاگرام ، دیدن تصاویر پروفایل در اندازه واقعی و ... را در اختیار کاربران قرار نداده است. اما خوب است بدانید که شما می توانید با دانلود اینستاگرام پلاس و نصب آن روی گوشی خود از تمامی این امکانات بهره مند شوید. با استفاده از نرم افزار اینستاپلاس Instagram Plus کافی است پست دلخواهتان را باز کنید و از طریق سه نقطه بالای آن گزینه Download را انتخاب کنید تا آن تصویر یا ویدیو روی گوشی شما ذخیره سازی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1096/راهنمای-استفاده-از-نرم-افزار-اینستاپلاس-Instagram-Plus.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:08

قرمز شدن چراغ اینترنت مودم یکی از موارد اعصاب خورد کنی است که برای بسیاری از کاربران مودم های ADSL اتفاق می افتد. در چنین شرایطی پیشنهاد می کنیم ابتدا مودم خود را ریست کنید. اگر مشکل برطرف نشد از آزاد بودن خط رانژه شده اطمینان حاصل کنید و اسپلیتر ها را بررسی نمایید. پورت Line باید به خط ورودی از پریز تلفن ، DSL به کابل متصل شده به مودم و Phone به کابل متصل شده به دستگاه تلفن وصل شده باشد.پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص علت قرمز شدن چراغ اینترنت به وبسایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/217/علت-قرمز-شدن-چراغ-اینترنت-مودم-چیست.html

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:08

خیلی از افراد برای دادن هدیه به مناسب های مختلف ، تلفن همراه را انتخاب می کنند و ممکن است برای هرکسی پیش بیاید که یک گوشی موبایل به عنوان هدیه دریافت کند و حال مجبور باشد در طرح رجیستری گوشی ، آن را ثبت نمایند.

مسلما زمانی که شما تلفن همراه جدیدتان را به عنوان هدیه دریافت کرده اید ، مراحل خرید تکمیل شده و شما دیگر نمیتوانید در لحظه خرید ، استعلام اصالت آن را بگیرید. از این رو طبق اعلام سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی ، فردی که تلفن همراه را خریداری می کند ( هدیه دهنده ) پیش از پرداخت هزینه و تکمیل فرآیند خرید ، اصالت گوشی را بررسی کند.

در واقع شخص باید کد فعال سازی که بعد از اعلام قاچاق نبودن دستگاه دریافت میکند ، را نیز در جعبه تلفن همراه قرار داده و به شخص مورد نظر هدیه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام اصالت گوشی ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1097/نحوه-رجیستری-گوشی-هدیه-چگونه-است-؟.html

 

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 139 تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:16

همانطور که احتمالا می دانید روش های مختلفی برای انتقال وجه وجود دارد. شما می توانید برای این کار از روش کارت به کارت استفاده کنید و از طریق دستگاههای خودپرداز و یا از طریق اپلیکیشن مبلغ مورد نظرتان را به کارت مقصد واریز نمایید. اگر اینترنت بانک خود را فعال کرده باشید می توانید با وارد کردن شماره شبا از طریق سامانه های ساتنا و پایا انتقال وجه بین بانکی را انجام دهید. در خصوص این دو سامانه و تفاوت ساتنا و پایا باید بگوییم که حداقل وجه قابل انتقال در ساتنا 150 میلیون ریال می باشد و این سامانه مبالغ کلان را در زمانی کمتر از دو ساعت برایتان انتقال می دهد. از طرفی سامانه پایا هیچ محدودیتی برای مبلغ انتقالی ندارد و وجه مورد نظر شما را حداکثر پس از 24 تا 48 ساعت بدون دریافت کارمزد انتقال می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با ساعت انتقال وجه پایا و ساتنا به وبسایت رفع تلفنی مشکلات کامپیوتر مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1092/تفاوت-انتقال-وجه-ساتنا-و-پایا-در-چیست.html

 

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:22